AFAS Online & VoIPMeister

Direct klantinformatie vanuit AFAS Online inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

Bij inkomende gesprekken verschijnt een kleine pop up, die niet stoort tijdens het werk, met gegevens uit AFAS Online waarbij de keuze van deze gegevens vrij aan te passen is. Met een muisklik kan realtime binnen AFAS Online het scherm met de gegevens van de beller geopend worden. Optioneel kunnen er extra acties worden toegevoegd. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit AFAS Online, telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer.

CRM - Afas - VoIPMeister

Features

• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.

• Automatische herkenning van telefoonnummers. De naam zoals bekend in AFAS Online wordt getoond.

• Herkenning mogelijk uit verschillende CRM applicaties tegelijkertijd.

• Met een muisklik kan realtime binnen AFAS Online het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.

• De herkenning wordt dagelijks automatisch bijgewerkt (frequentie instelbaar).

• Elk veld uit de herkenning kan naar keuze getoond worden in de notificatie.

• Naar keuze acties bij inkomend gesprek uit te breiden

Technisch

De integratie van AFAS Online is opgenomen in de Wizard waardoor installatie heel eenvoudig is. De meeste instellingen zijn al geconfigureerd zodat alleen enkele klantspecifieke gegevens hoeven te worden ingevuld en een duidelijke manual beschikbaar is. En de integratie wordt eenmalig geconfigureerd voor het hele bedrijf.

Als in AFAS Online nieuwe contacten worden aangemaakt, worden deze automatisch bijgewerkt en herkend. Zo is een juiste werking altijd gewaarborgd.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Voordelen

AFAS Online & VoIPMeister

Voordeel voor je collega

Je collega kan sneller werken omdat direct de juiste klantgegevens naar voren komen. Zo wordt het werk een stuk leuker.

Voordeel voor je klant

Je klant hoeft niet allerlei gegevens op te noemen en wordt zo sneller geholpen. Dat maakt het gesprek veel prettiger.

Overzicht

Niet alleen de geschreven communicatie met klanten staat in je CRM, je ziet ook wanneer er telefonisch contact is geweest.