Freshdesk & VoIPMeister

Direct klantinformatie vanuit Freshdesk inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

Met de Freshdesk CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Freshdesk en kun je direct de klantkaart openen.

CRM - Freshdesk - VoIPMeister

Features

De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen.

Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.

Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven.

Technisch

De Freshdesk CRM connector – koppelen aan VoIPMeister is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPMeister omgeving. Het softwarepakket Freshdesk wordt gekoppeld op basis van een API-key.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Voordelen

Freshdesk & VoIPMeister

Voordeel voor je collega

Je collega kan sneller werken omdat direct de juiste klantgegevens naar voren komen. Zo wordt het werk een stuk leuker.

Voordeel voor je klant

Je klant hoeft niet allerlei gegevens op te noemen en wordt zo sneller geholpen. Dat maakt het gesprek veel prettiger.

Overzicht

Niet alleen de geschreven communicatie met klanten staat in je CRM, je ziet ook wanneer er telefonisch contact is geweest.